درآمد منظومه ی آبی خاکستری، سیاه از حمید مصدق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درآمد منظومه ی آبی خاکستری، سیاه از حمید مصدق
نوشته شده در یک شنبه 4 فروردين 1392
بازدید : 1146
نویسنده : محمود عمیدی

تو به من خندیدی

                       و نمی دانستی

                                         من به چه دلهره از باغچه ی همسایه

                                                                                         سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

                   سیب را دست تو دید

                                       غضب آلوده به من کرد نگاه

                                                           سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

                                                                                     و تو رفتی و هنوز

                                                                   سالها هست که در گوش من آرام آرام

                                                                                     خش خش گام تو تکرار کنان

                                                                                                                  می دهد آزارم

ومن اندیشه کنان

 

غرق این پندارم:

          که چرا باغچه ی کوچک ما سیب نداشت؟

خرداد 43

                                      

 




:: موضوعات مرتبط: شاهکارهای شعر معاصر , شعرهای فارسی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فرشته در تاریخ : 1393/1/7/sherhaieman - - گفته است :
سلام. متن اصلی شعر حمید مصدق چیه؟ من واقعا گیج شدم.

غرق این پندارم یا غرق در این پندارم

سالهاست یا سالها هست

باغچه کوچک ما یا خانه کوچک ما. ؟؟؟!!!!
پاسخ:سلام ممنون از حضورتان در وبلاگ بنده بنده همه ی این شعر ها را از کتابهای اصلی خود شاعران نوشته ام و نقل قول نیست مگر جاهایی که اشتباه تایپی باشد. بنده مجدد چک میکنم و اگر اشتباهی بود تصحیح میکنم. اما: غرق ایی پندارم... سالها هست .... و باغچه ی کوچک ما... از نظر وزن درست تر به نظر می آیند


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: